Equipment Coordinator | Nørresundby - Danmark
Vores Equipment afdeling har brug for flere hænder, og vi tilbyder nu en stilling som Equipment Coordinator med spændende udfordringer og store frihedsgrader. Vi er en international virksomhed med en ung og dynamisk organisation, hvor hverdagen er afvekslende og den flade organisationsstruktur gør, at der er kort vej fra idé til handling.
I Equipment afdelingen servicerer vi vores flåde af kraner, lastbiler, mm. Det vil sige alt det udstyr, der skal til for at kunne udføre store løfteopgave globalt, herunder blandt andet indenfor vind industrien.
Dine primære opgaver vil være teknisk support og styring af alt vores materiel og med tiden opnå ekspertviden omkring kraner igennem sidemandsoplæring og uddannelse.
Du vil blive en del af et velfungerende team på pt. 11 kollegaer. Arbejdsstedet vil primært være fra hovedkontoret i Nørresundby. Rejseaktivitet må forventes med op til cirka 30 dage om året.
Ansvar og arbejdsopgaver
- Teknisk support til projektledere og sites.
- Være den primære kontakt og koordinator for specielle projekter.
- Udfærdigelse af transport og pakkelister efter kran konfigurationer.
- Materiel registrering og styring.
- Bidrage til forsat at udvikle og styrke Equipment afdelingen.
- Deltage i vagtordning.
Faglige kompetencer
Du har:
- Gode sprogkundskaber i dansk og engelsk (tysk er en fordel)
- Gerne kendskab til og interesse for kraner eller villig til at lære – du bliver ’Danmarksmester i kraner’
- Du kan have en teknisk uddannelse som mekaniker, maskinmester eller andet form for teknisk uddannelse.
- Stærk teknisk forståelse og indsigt.
- Kvalitetsbevidst, serviceminded, løsningsorienteret og vedholdende.
- Generelt stærkt IT-kendskab, og erfaring med MS Office.
- Er udpræget ordensmenneske og kender vigtigheden i detaljerne.
Personlige kompetencer
Du er:
- Udadvendt, positiv, fleksibel, imødekommende og ikke mindst igangsættende.
- Initiativrig og trives i en selvstændig rolle, som du selv kan præge og få indflydelse på.
- Omstillingsparat, struktureret, pligtopfyldende og forstår vigtigheden af godt købmandskab og overholdelse af deadlines.
- En god teamplayer – med stor fokus på ærlighed og loyalitet.
Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår med f.eks. fleksible arbejdstider, pensionsordning, sundhedsforsikring og løn efter kvalifikationer.
Kan du genkende dig selv i ovenstående og ønsker du at være en del af en ambitiøs virksomhed, der sætter standarden for markedet, så tryk på knappen ”søg stillingen”.
Vi holder samtaler løbende og venter gerne på den rette kandidat.
Alle ansøgninger behandles fortroligt.
Ansøgningsfrist:
Løbende